iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

8 Ağustos 2013 Perşembe

bu yaz cilt bakımında kullandıklarım / products I use this summer for skincare



















1- rosense temizleme sütü: makyajımı silmek için kullanıyorum, ziyadesiyle memnunum. rosense cleansing milk: I use it to cleanse my makeup and like it.

2- rare blossom üzüm çekirdeği yağı: buna şişenin altında şeffaf görünen yer kadar gülsuyu karıştırdım seyreltmek için, göz makyajımı siliyorum. biraz gözüme kaçırdığımda sisli görmemi sağlıyor ama genelde akşamları kullandığım için çok problem olmuyor. göz çevresinin nemli kalmasını sağlıyor ve antioksidan özelliği olduğu için yaşlanma karşıtı bir bakım olarak görüyorum bu yağı. rare blossom grapeseed oil: I added some rose water in it to dilute. I use it to cleanse eye makeup. it makes my sight a little foggy but doesn't matter. it moistures eye area well and it is a good antiaging stuff with its antioxidants.

3- rosense gülsuyu: makyaj silme işleminden sonra son kalıntıları almak ve yüzümü ferahlatmakiçin kullanıyorum. gözlerime de sürüyorum, c vitamini sayesinde canlandırıcı bir etkisi var. rosense rosewater: I use it after cleansing makeup to refresh my skin and eyes with vitamin c.

4- dr. hauschka nemlendirici gündüz kremi: kremden ziyade losyon yapısında, sürdükten sonra uzun süre ciltte hissedildiği için biraz rahatsız olmakla beraber yine de severek kullanıyorum. dr. hauschka moisturizing day cream: it is more like a lotion and stays on skin for a while after applying but ı still like it.

5- rare blossom göz kremi: kullandığım en iyi göz kremi olmamakla beraber doğal olması hoşuma gidiyor. zaten artık piyasada yok. rare blossom eye cream: it is not the best eye cream I have ever used but I like it being natural. it is no more produced.

6- bepanthol cilt bakım kremi: belki de formülünde hiçbir değişiklik yoktur ama, eski bepanthene versiyonu kadar mutlu etmiyor beni. bu kremi nem maskesi olarak yüzüme bolca sürüp emilene kadar bırakıyorum. cildim çok kuruduğunda neredeyse anında emiliyor, diğer zamanlarda ise bir süre yüzümde kalıyor. bepanthol skincare cream: it doesn't satisfy me like old bepanthene version but maybe its formula is the same. I use it as a moisture mask and it is easily absorbed after applying especially when my skin is extra dry.

7- estee lauder advanced night repair serum: elimdeki son deneme boyu da bitmek üzere. cildimi nemsiz hissettiğim zamanlarda gece uyguluyorum ve sabaha yumuşacık bir yüzle uyanıyorum. dünyada bir dakikada 8 şişesi satılan efsane bir ürün ama ah o paraben olmayaydı. estee lauder advanced night repair serum: this is the last tester bottle I have. I apply it at night and wake up with a softeri smoother skin.

8- eos lip balm: olmazsa olmaz bir ürün değil ama severek kullanıyorum. aroması olmasından pek hoşlanmıyorum sadece. eos lip balm: this is not a must-have product but I like to use it anyway except its aroma.































9- estee lauder idealist dual-action refinishing treatment: haftada bir kez uyguladığım bir maske bu. salisilik asit, AHA gibi içerikleriyle peeling, gözenek sıkılaştırma, cilt yenileme gibi vaatleri var. estee lauder idealist dual-action refinishing treatment: I use it once a week. it contains AHA and salicilic acid and claims to refresh, firm, deep cleanse  the skin.

10- dr. hauscka cleansing cream: bu da kayısı parçacıkları gibi doğal içeriklerden oluşan bir temizleyici.  günlük cilt temizliğinde kullanıyorum. dr. hauscka cleansing cream: I use it for everyday cleansing. it has many natural ingredients like apricot. 

2 yorum:

  1. bepanthen şimdi bepanthol olmuş.....halbuki kocaman devasa şişede kullandığım bepanthol ne kadar güzeldi....şimdi bulamıyorum....eski bepanthen de cok güzeldi....şimdi karışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bence de kotu oldu. Sanırım tıbbi amaçlardan çok güzellik için kullandığımdan böyle bir değişikliğe gittiler, umarım düzelir.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...