iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

11 Ağustos 2013 Pazar

bu yaz kullandığım bronz makyaj ürünleri / products I usethis summer for bronze makeup


















1- the body shop honey bronze bronzing oil: bronz ten üzerine uygulandığında hafif bir ışıltı katıyor. it adds a shimmer on bronze skin.

2- the body shop honey bronze bronzing gel: bunun rengi biraz çikolata olduğundan, açık renk fondötenle karıştırarak uyguluyorum. it has a chocolate color so I mix it with a lighter foundation.

3- solait self tan applicator mitt: vücuda bronzlaştırıcı uygulamak için kullanılan bu eldiven çok iyi olmasa da idare ediyor. I use it to apply bronzing gel, not good not bad.

4- nivea sun touch bronzing gel: berbat kokulu ama çok iyi, kalıcı ve bulaşmayan bir bronzlaştırıcı jel. koku sorununu çözerlerse yeniden kullanabilirim ama şu haliyle bir an önce bitirip kurtulmaya uğraşıyorum. it smells bad but stays in place well. I am trying to finish it because of the smell but if it changes, I can buy it again.

5- l'oreal lumi magique foundation: en koyu renklerinden birini seçtiğim bu fondötenin canlı duruşu ve turuncusuz verdiği bronzluk gerçekten çok güzel. şu an için bronzlaşmış cildimden bir iki ton koyu, ama normal halimle arasında en az 5 ton fark var. I a using one of the darkest shades of this foundation and I like the look it gives to my face. 

6- the balm bahama mama: bu pudrayı kontür yapak için kullanıyorum, rengi çok güzel ama kalıcılığı için aynı şeyi söyleyemem. I use it for contouring, like the color but it doesn't stay long.

7- estee lauder signature blush: nihayet bu allığın en doğru kullanım yerini buldum. daha önce kontür için kullandığım dönemde fazla turuncu kalıyordu, beyaz tene allık olarak yeterince belirgin olmuyordu, ya da bana gitmiyordu. ama şimdi bronz tene mat allık olarak tam istediğim gibi. I finally found the right way to use this blush. it is very dark for my pale skin and orangy for contouring but perfect for bronze makeup.

8,9- shiseido krem kutusu ve ardında kapağı görünen mac studio finish concealer/empty shiseido cream jar and mac studio finish concealer behind it: krem kutusunu yukarda söz ettiğim fondöten karışımı için kullanıyorum. kapatıcı ise bronz tenime uygun nw25, normal halime koyu kaldığı için kullanamıyordum.
I use the empty jar for mixing foundation. concealer is nw25, dark for my skin in winter but good for summer tan.

10- the balm betty-lou manizer: yanak, alın, burun, çene bölgelerine aydınlatıcı olarak kullanıyorum, yine çoğu the balm ürünü gibi kalıcılığından memnun değilim ama verdiği bronz ışıltıyı beğeniyorum. I use it as a highlighter for cheeks, forehead and chin. it doesn't stay long but has a good shimmery color.

11- mac temperature rising nude on board bronzer: mükemmel kalıcılık, harika renk. fondöten üzerine de tek başına da kullanıyorum. özellikle fondöten sürmediğim boyun-gerdan bölgesi için çok kullanışlı. perfect longevity, wonderful color. I use it on foundation or alone, especially for neck and chest.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...