iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

13 Ağustos 2013 Salı

giovanni normalden yağlıya dönük saçlar için derin temizlik şampuanı / giovanni golden wheat deep cleanse shampoo for normal to oily hair

sülfatsız ve mümkün olduğu kadar zararsız içerikli şampuan arayışlarım sürerken bir de giovanni denedim. bana en uygun çeşidi bu idi, zira hem yağlı saç derim hem de hacimsiz saç telleri var.
giovanni'nin hacimlendirmesi çok iyi fakat malesef benim seboreik dermatitime iyi gelmedi. zaten bu probleme çözüm olarak değil, yalnızca dermatit şampuanlarıyla yatıştırdığım saç derimin bir süre normal şampuanla idare edebilmesi. zira sürekli dermatit şampuanı kullanarak saç derisini ona da duyarsız hale getirmek istemiyorum.
nadir de olsa bazı şampuanlar kaşıntıyı azdırmayıp beni bir süre rahat ettirmeyi başarıyorlar, ama malesef giovanni öyle olmadı. yıkamanın akşamına kaşıntı başgösterdi.

I tried giovanni because of its partially harmless ingredients. I have oily sculpt with thin hair and this shampoo gives extra volume. but it makes my seborrheic dermatitis worse. I don't expect a normal shampoo to heal my sculpt but I want it not to accelerate the symptoms to occur. 


seboreik dermatit problemi olmayanlar için iyi bir tercih olabilir. fakat içeriğinin fotoğrafından da görülebileceği gibi %100 masum bir şampuan değil. fiyatı 15 tl civarında.

this shampoo can be a good choice for people who don't have seborrheic dermatitis. but don't expect 100% pure ingredients. it costs about 15 tl.

4 yorum:

  1. ben de giovanni'nin avokadolu ve hydrating şampuanları hakkında aynı şeyi düşünüyorum. saçlarım kuru ancak sedefim var benim de. temizlik hissiyatı vermiyorlardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bübschen bebe şampuanının hassas versiyonu iyi gibi, biraz pahalıya geliyor ama.

      Sil
  2. Merhaba la roche posayın kerium ds benim dermatitime çok iyi geldi günaşırı deneyin derim sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bana sülfat iyi gelmiyor galiba, her turlu denedim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...