iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Ağustos 2013 Cuma

lionesse makyaj süngeri /makeup sponge

 watsons mı gratis mi, nerden aldığımı unuttuğum, aşırı uygun fiyatı bir ürün.

I forgot where I bought this useful, cheaper than cheap sponge.

 kullanışlılığı, yumuşaklığı, elastikiyeti, genişliği vs. tam kıvamında.

it is a soft, handy, elastic, wide sponge perfect for makeup.


 daha önce l'oreal lumi magique fondöten yazımda da belirttiğim gibi, ilk kez ve sadece bu fondötenle kullandığım sünger, ilk yıkamanın ardından böyle garip bir renk aldı, ve kesinlikle temizlenmiyor.

as I wrote before, I used this sponge firstly and only with l'oreal lumi magique foundation and it turned out to be a greenish one after the first wash.


bunu daha önce başka bir süngerde hiç görmedim, dolayısıyla fondötenin marifeti olabileceğini düşünüyorum.

I never saw such a color change on any other sponge so I think it is because of the foundation.

4 yorum:

  1. bu süngeri daha önce kullandım ben fondotenle falan alakası yok süngerden kaynaklanıyor canım . sünger fondoteni emiyor ve kesinlikle temizlenmedi kısa ömürlü bi ürün bu kullan at cnm cildinden dha değerli değil.

    YanıtlaSil
  2. Ucuz etin yahnisi olmaz diyorsun yani, teşekkürler tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Bu urunu kullandim. Evet fondotenden oluyor. Pek de tavsiye etmem gratislerde satiiliyor. Fiyati: 1.90

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırçadan şaşmıyorum artık, sünger çok zahmetli.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...