iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

18 Ağustos 2013 Pazar

rexona shower clean deodorant (duş ferahlığı)

yok, duş ferahlığı kadar abartmayalım durumu. gayet güzel terleniyor, su içinde kalınıyor yaz sıcağında, hangi deodorantla olursa olsun. ama kokudan eser olmadığı doğru. bu bakımdan son zamanlarda gördüğüm en iyi deodorant. fakat gel gör ki alüminyum ihtiva ediyor.
ben rexona'nın alüminyumsuz bir versiyonunu bulup kullanmıştım, galiba onunla karıştırıp aldım bunu yanlışlıkla. almışken de denedim, beğendim. yazık oldu, gene gidecek başkasına...

shower clean is a bit exaggarated name, of course you sweat much in summer heat. but tehere is really no smell after many hours out. this is the best deodorant I have tried lately. but it contains aluminum, so I won' use it. I just wanted to buy an aluminum free version of rexona which I used before, but I guess I confused.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...