iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

6 Eylül 2013 Cuma

bu yaz kullandığım şampuanlar ve seboreik dermatit /shampoos I used this summer and seborrheic dermatitis
















lanetli seboreik dermatitim yüzünden bir dolu şampuandan medet umduğum için genellikle banyom çeşit çeşit sebo şampuanları veya bitkisel-organik ürünlerle dolu olur. bunları dönüşümlü olarak kullanırım ve genellikle sonuç pek tatmin edici olmadığından bitenin yerine farklı bir ürün gelir.
bu yaz elimde olanlar vichy dercos hassas saç derisi için şampuan, neutrogena t/gel, bübchen hassas ciltler için bebek şapuanı, giovanni altın buğday derin temizlik şampuanı ve saç kremi olarak kullandığım down under natural's argan yağı saç bakım maskesi idi.

generally there are many types of seborrheic dermatitis shampoos in my bathroom. this summer I had vichy dercos antipelliculaire sensitive, neutrogena t/gel, bübchen  baby shampoo, giovanni golden wheat deep cleanse shampoo and down under natural's argan oil hair treatment mask as a conditioner.

yıllardır ne denersem deneyeyim, sebo için yeniden vichy'ye dönüyorum. aslında vichy'den yana tek şikayetim fiyat-ebat dengesizliği. daha ucuz bir alternatif arayışında olmasam şampuan değiştirmem.

I always end up with vichy after trying different sd shampoos. in fact I just want to find a cheaper one as vichy is expensive for its size.





















bübchen ise doğal içeriğinden ve sls içermemesinden medet umarak sebo şampuanlarıyla dönüşümlü kullanmak için aldığım bir üründü. gerçekten sorunumu tetiklemeyen ve kaşıntı oluşumunu hızlandırmayan bir şampuan. fakat çok yoğun olduğu için kullanışlı bulmadım. biraz sulandırınca daha rahat kullanılıyor.

I bought bübchen because it has natural ingredients with no sls. I  used it as a rotatory product to sd shampoos. it didn't accelerate itching problem but it was  too dense to use comfortably.












down under natural's saç bakım kremini de yine içinde paraben gibi zararlı maddeler olmadığı için tercih ettim. saç kremi almak isterken satış elemanı bunun daha etkili olduğunu söylediği için bakım kremini alıp saç kremi olarak kullanmaya başladım. saçları ağırlaştırmadığı için severek kullanıyorum.

I preferred down under natural's hair repair mask as it doesn't contain parabens. I wanted to buy conditioner but staff recommended this. I like it very much.





6 yorum:

  1. bnmde seninle aynı sorunum var. bende şuanda dermozinc salicade sampuan kullanıyorum.kaşıntım kayboldu tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Size bizzat kullanmış biri olarak şu yöntemi tavsiye ediyorum

    http://webseyyahi.blogspot.com/2012/06/seboreik-dermatit-tedavisinde-cozum.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yazıyı daha önce de okumuştum. elma sirkesini tek başına kullanıyorum, bir de böyle denerim, teşekkürler.

      Sil
  3. Benim eşimde de bu sorun var. Eczanelerde satılan prozinc isimli şampuanın mor kutulu olanından kullanıyor ve çok memnun. Belki sana da iyi gelir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eczane şampuanları kadın saçını kazık gibi yapıyor malesef:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...