iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Eylül 2013 Pazartesi

crystal deodorant stick - nivea pure&natural deodorant

bir süredir koltukaltı için crystal stick deodorant kullanıyorum. çok da memnunum, bir daha kolay kolay vazgeçeceğimi sanmıyorum. bu stick aslında sadece doğal mineral tuz. bu nedenle önce ıslatıp sonra uygulamak gerekiyor. ben boş bir spreyli kolonya şişesine doldurduğum suyu koltukaltıma sıkıp sonra crystal deodorantı sürüyorum. kokuyu baskılamak yerine oluşumunu engellediği için gün boyu iyi bir koruma sağlıyor. alüminyumsuz parabensiz güvenilir bir deodorant bulduğum için mutluyum. ürün gratis'te, normal deodorantlardan daha yüksek bir fiyata satılıyor ama düzenli kullanımda bir yıl idare edeceği yazıyor üzerinde. dolayısıyla iddiasının yarısı kadar iş yapsa yine de fiyatına değer.

I have been using crystal deodorant stick for my armpits for a while. I love it so much that I don't think I would quit using. it is in fact only a natural mineral salt. so it should be damped before use. I filled an empty spray bottle with water and I spray it on my skin before applying stick. It prevents bad odor all day. I am happy with this aluminum and paraben free natural product. I bought it from gratis for a highr price than usual deodorants but it says it can be used up to a year, so it is not expensive in fact.

crystal'in bir roll-on bir de kağıt mendil versiyonunu gördüm. uzun ve yorucu geçen bir günden sonra akşam eve uğramadan bir düğüne gitmem gerektiğinde tazelenmek için mendillerden kullandım. bu gibi zamanlarda çok işe yarayacağına inanıyorum, makyaj çantamda bir tane gezdiriyorum devamlı. gratis'ten 5 tanesini 7,50 tl'ye almıştım.

I saw a roll-on and a wet towelette version of crystal. I used a towelette on a long and tiring day I had to go to a wedding. I used it to freshen up and it worked fine for me. I put one in my makeup bag for such ocassions. I bought five towelettes for 7,50 tl from gratis.


nivea pure&natural deodorant ise alüminyum ve paraben içermese de aslında o kadar da zararsız içerikli değil. ama kötünün iyisi diyerek göğüs arası gibi vücudun diğer bölgelerinde kullanmak üzere aldım. fiyatı 6 tl idi. fakat kokusu gerçekten pek hoş değil. yeniden almayı bu yüzden düşünmem.

nivea pure&natural deodorant doesn't contain aluminum or parabens but it is not so natural still. it is just the best among the worst. I bought it for 6 tl. I don't like its perfume, so I won't use it again.

4 yorum:

  1. http://www.mission-beauty.net/2013/09/ducray-kelual-ds-seboreik-dermatite.html#more

    YanıtlaSil
  2. Chrstal. rollona alüminyumsuz demişsiniz ama o zaten alüminyum tuzundan ibaret

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstünde alüminyum paraben ve parfüm ihtiva etmediği yazıyor

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...