iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

3 Eylül 2013 Salı

destek doğal gül suyu / rose water























gül suyu sevdam yüzünden % 100 doğal ürün bulduğum anda alıp deniyorum. bu ürünü de fısfıslı olduğu için denemek istedim. dökmeli şişeye göre biraz daha pratik oldu kullanımı. yüzümü silmek istediğimde cildime sıkıp üstünden pamukla geçiyorum. göz makyajı artıklarını silmek veya sadece göz çevremi canlandırmak içinse pamuğa sıkıp bölgeye uyguluyorum. bir de cam şişede olsa kullanmaya doyamayacaktım. plastik şişe biraz konforsuz geliyor. tesadüfen bir aktardan almıştım. kolay bulabilirsem yeniden alırım.

I love rose water for my skin so I purchase 100% natural ones when I see. I wanted to try this atomizer one. it is more useful than a normal bottle. I spray it on my face and wipe it with cotton. ı f I want to remove left makeup under my eyes, I spary it on cotton adn then wipe my eyes with it. I would love it more if it was in a glass bottle. plastic is a bit uncomfortable. I found it in a herbalist by chance and if it is easy to find, I will buy it again.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...