iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

5 Eylül 2013 Perşembe

krauterhof power anti-cellulite 10 day serum / 10 günlük anti-selülit serumu

itiraf edeyim 10 gün ardarda kullanamadım, o kadar düzenli ve istikrarlı biri değilim. o yüzden 10 günde selülitlerim yok oldu veya hiçbir işe yaramadı gibi net sonuçlardan bahsedemem.
fakat cildi sıkılaştırdığı bir gerçek.

actually I didn't use it for 10 days sequentially as I am not an organized person. therefore I can't tell certain results like it healed my cellulite in 10 days or it didn't work. but it certainly made my skin firmer.
























pompalı şişeden elime alıp sorunlu bölgelere masaj yaparak uyguladım. hemen ardından müthiş bir yanma hissi başgösterdi ve uzun süre de gitmedi. bu nedenle yanlışlıkla fazla iç kesimlere sürmemek gerektiğini söyleyebilirim.

I applied the serum on problem areas. immediately after massaging, my skin began to burn and it lasted for a while. I have to warn you not to apply it too close to genitals, it really burns.

içeriği mümkün olduğunca zararsız görünüyor.
ürünü gratis'ten almıştım, uzun süre kullanmak kısmet olmamıştı. bir de krem versiyonunu aldım ama henüz ona da sıra gelmedi. ben selülit kozmetiğine çok inanan biri değilim ama madem ki vücudumu kremliyorum, belirli bölgelere de selülit kremi süreyim, etkisi varsa da yoksa da en azından nemlendiriyor diye düşündüğüm için kullanıyorum.

ingredients seem as harmless as it can be. 
I bought it from gratis and didn't use it for a long time. I also bought a cream version of it which is waiting to be used. in fact I don't believe in anticellulite cosmetics but I just use it instead of body lotion.


2 yorum:

  1. bnde bu kremden almayı düşünüyordum. Bilgilendirdiğin için teşekkürler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...