iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

4 Eylül 2013 Çarşamba

sephora 43 contour-blush-bronzer brush / kontür-allık-bronzer fırçası

 bu fırça kontür, allık ve bronzer uygulamaları için üretilmiş fakat ben özellikle fondöten için aldım. sık kıllı ve düz bitişli olması nedeniyle iz bırakmadan fondöten sürmeye yarayacağını düşündüm.

this brush is for contour, blush and bronzer but I purchased it for foundation as it has dense hairs with a flat top.
 aslında fondöten için shiseido perfect brush almak istiyordum ama bunun da ona çok benzer olması nedeniyle bir şans vermeye karar verdim.

in fact I wanted to buy shiseido perfect brush but I gave this one a chance because it resembles to shiseido brush.
fırça malesef çok kıl bırakıyor yüzümde, hatta bir de tüy bırakıyor. birkaç yıkamada normale dönmesini umuyorum.

unfortunately it leaves hair and on my face. I hope it ends after washing. 
 fondöten uygulaması sonucundan son derece memnunum. çizgi bırakmıyor ve eşit dağılım sağlıyor.

I am very happy with the result as it doesn't streak. it equally applies foundation on my face.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...