iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

13 Eylül 2013 Cuma

shiseido perfect hydrating bb cream


bunlar ne biçim fotoğraflar değil mi? bu sefer idare edin, pek vakit ayıracak durumda değilim.
bu bb kremi tatildeyken biraz mecburiyetten aldım. sephora'da aklıma yatan, gözüme çarpan başka bir bb krem olmadı, clinique cc krem tavsiye ettiler ona da içim atmadı. bunun kapatıcılığı, doğallığı ve renk eşitlemesi yeterli göründü. güneş değen tenime medium naturel tonunu uygun buldum.

please ignore the disastrous photos. I don't have enough time these days. 
I bought this bb cram on holiday from sephora. I couldn't find any better, they offered me to buy clinique cc cream but I didn't feel like using it. this cream has a good coverage and it looks natural on my skin. I chose medium naturel shade for my sun-kissed face.

30 güneş koruma faktörüyle özellikle kışın çok iyi idare edebilecek, nemlendiriciliği olan, rengi güzelce eşitleyen bir bb krem. genelde shiseido ürünlerinden memnun kalmam ama bu kremi beğendim. zaten alırken de bb krem konusunda asyalılara güvenmek gerektiğini düşünerek bunu seçmiştim.

it has spf 30, especially good for winter. it moistures and evens the skin. I usually don't like shiseido products but I wanted an asian bb cream. I realy liked it though.


 bu müthiş fotoğraftan da göreceğiniz üzere aluminyum, alkol ve parfüm içermekte. kalan içerikten de hangisi ne kadar zararlıdır bilemiyorum. paraben yokmuş alayım bari gibi üstünkörü bir alışveriş oldu.

as you can see in this wonderful photo, it contains aluminum, alcohol and perfume. I just saw that it didn't have parabens and bought it.



                                     çıplak yanak / bare cheek
                      shiseido bb kremli yanak /cheek with shiseido bb cream



4 yorum:

  1. Silikon ve dolgu maddeside varmış içinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görmedim ki alırken, dior bb alsaymışım bundan iyiymiş desenize...

      Sil
  2. yüksek perfrmanslı bir kapatıcılığı yok tabiki tercih meselesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz daha kapatıcı olmasını tercih ederdim tabii.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...