iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

29 Ekim 2013 Salı

dentiste' whiter fresh hygenic&herbapeutic toothpaste / diş macunu

zararsız, bitkisel diş macunu arayışlarım esnasında watsons'da denk gelip aldığım bu ürünün gece kullanımına özel olduğunu geç fark ettim. bir süre sabahları kullandıktan sonra sadece geceleri kullanmaya başladım. sabah nefesinin o acaip kokusunu engellediğini iddia eden bir macun. ama ben bir fark göremedim. zaten koku varsa da ben alamıyorum. tek bildiğim ağzımın tadının kötü olduğu. ve bu konuda bir değişiklik yaratmadığı.

I found this toothpaste when I was looking for a harmless, herbal product in watsons. but after using in the morning gor a while, I realized that it is especially for night use, to prevent morning breath. unfortunately, I couldn't see any difference. I don't know the smell of my breath but I know that I have a bad taste in my outh that doesn't go away with this toothpaste.












içindekiler kısmında yazanların ne derece masum olduğu konusunda pek fikrim yok. ama en azından sls olmadığı için bir nebze içim rahat ederek kullanıyorum. fiyatı watsons'da 17,50 tl idi.

I have no idea if the ingredients are totally safe but I feel safe because at least it has no sls. it costs 17,50 tl in watsons.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...