iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

29 Ekim 2013 Salı

ekim ayında bitenler / empties of october

makyaj ürünü:
makeup product:

1- the balm far fırçası: aniden parçalanan dandik bir fırçayla daha vedalaşmanın sevinci içindeyim.
the balm eye shadow brush: I am very happy to say goodbye to this awful brush which broke suddenly.


cilt bakım ürünleri:
skincare products:


 2- dr. hauschka nemlendirici gündüz kremi: yazın ağır geliyordu ama havalar serinleyince sık kullandım bitiverdi. yeniden almayı düşünmüyorum.

dr. hauschka moisturizing day cream: it was heavy in the summer but I used everyday in the autumn and finished. I won't buy it again.










 3- bepanthol el ve yüz kremi: cildim çok kuruduğunda bir nem maskesi gibi kullanıyorum, onu seviyorum. artık sürekli nemlendirici yerine kullanmayı planlıyorum.
bepanthol hand and face cream: I use it as a muisturizing mask when my skin istoo dry. I like it very much that I will continue using it as a daily moisturizer.


4- rare blossom üzüm çekirdeği yağı: gül suyu ilave ederek göz makyajı temizliğinde kullanmıştım. artık üretilmiyor olması çok üzücü.

rare blossom grape seed oil: I added some rose water to it and used as an eye makeup remover. I am very sorry that it is not produced anymore.












sarf malzemeleri:
consumables:

 5- watsons seyahat kavanozları: birbirine öyle bir kenetlenmiş ki ayıramadım artık. çatladı yamuldu. vedalaştık.

watsons travel jars: I can't separate them anymore so I had to get rid of. 














6- watsons kare makyaj pamukları: makyaj temizliğinde sürekli kullandığım bir ürün.

watsons square puffs: ı always use them to remove makeup.











7- kruidvat gözlük temizleme mendilleri: ilk açıldığında iyi güzel de, kullanışsız kapağı nedeniyle kuruyor durduğu yerde.
kruidvat cleansing tissues for glasses: they are good to use at first but the package leads them to dry.




8- family ıslak havlu: parabensiz bilmenesiz güzel bir temizlik ürünü. doktor arkadaşlarıma göre tembel hatun bezi hatta.
family wet towellets: it is a nice product without parabens.

banyo ürünleri:
bathroom products:

9- down under naturals argan yağı saç bakım maskesi: bunu saç kremi niyetine kullandım, harikalar yaratmadı ama canımı da sıkmadı.
down under naturals argan oil hair repair mask: I used it as a conditioner. it doesn't create miracles or a problem.

 10- colgate optik beyaz ağız çalkalama suyu: beyazlığa bir faydası olduğunu zannetmemekle birlikte, sls barındırmadığı için kullandım.

colgate optic white mouth wash: I don't think it does much whitening but I used it as it doesn't have sls.













11- victoria's secret love bitten duş jeli: güzel kokusu pek kalıcı olmayan sıradan bir üründü.

victoria's secret love bitten daily body wash: it was a usual product with a nice smell.














parfüm:
perfume:

12- estee lauder sensuous noir eau de parfum: fazla beğeni toplamayan, yoğun bir parfümdü. yeniden kullanmayı düşünmüyorum.

estee lauder sensuous noir eau de parfum: it was a heavy perfume and nobody really liked it.

6 yorum:

  1. bepanthol güzel aslında fiyatı da uygun... ama eskiden bepantenken daha başarılıydı bence. bu böyle suratımda hafif sıvışıp kalıyor gibi tarif edemiyorum resmen :)) yine de mutlaka alır ve kullanırım evimde cantamda hep olur =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eski bepanthenl kıyasladım yapısında hiçbir fark yok ama dediğin gibi bi yapışıklık bir şey var bunda. ama onsuz olmaz...

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  3. bepanthol ü bende uzunca süre kullandım hatta bephantene in kremini daha çok tavsiye ederim.Enteresan bir şekilde aldığım onca yüz kreminden çok daha güzel.Sadece cildi nemlendirmiyor yeniliyor cilt kusurlarınnın görünümünü azaltıyor zamanla

    Yazılarını severek okuyorum :) Takibe aldım :) Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır takibe aldım bloglovinden.
      bepanthen artık bepanthol oldu, kremi el ve yüz için diye satılıyor. ben ona biraz avokado yağı karıştırıp süper bir yüz kremi elde ettim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...