iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Ekim 2013 Pazar

ev yapımı göz makyajı temizleyicisi / diy-homemade eye makup remover


farklı bitkisel yağlarla denenebilecek bir cilt bakım ürünü bu. daha önce susam yağı ve üzüm çekirdeği yağı ile deneyip pek sevdiğim bu makyaj temizleyiciyi bu defa zeytinyağı ile yaptım. diğer yağlara göre biraz daha yoğun olması dışında hiçbir fark olmadı.

this makeup remover can be made with different natural oils. I tried it with sessame and grape seed oil before, and they were amazing. olive oil is also as good as them but just a bit thicker.

bir miktar gülsuyu ile zeytinyağını boş bir şişede karıştırıp, her kullanımdan önce çalkalayarak pamuğa döküp uyguluyorum. göz makyajını harika çözüyor, en inatçı rimelden bile eser kalmıyor. yüz makyajını da aynı şekilde çıkarmak mümkün.

I put some rose water and oil into an empty bottle and shake before use with cottons. it dissolves the makeup perfectly. you can als use it for face.














uzun zamandır göz makyajımı bu şekilde çıkarıyorum ve temizliğin ardından nemlendirici uygulamak zorunda kalmadığım, içinde zararlı hiçbir madde olmadığı ve göz çevremde soruna yol açmadığı için çok memnunum.

I cleanse my eye makeup with my omemade makeup remover for a long time and I am very fond of it as I don't have to use an eye cream afterwards, it doesn't contain any hazardous ingredients and doesn't cause a problem around my eyes.




7 yorum:

  1. hımmm ilginç bir yaklaşım bildiğimiz 2 fazlı göz makyajı temizleme losyonu gibi duruyor çok sevdim bu fikri:)) gül suyu yerine lavanta suyu da kullanılabilir sanırım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gül suyunda c vitamini olduğu için onu tercih ediyorum, lavantanın kokusu biraz ağır gelebilir ama onun da faydalı bir içeriği varsa neden olmasın.

      Sil
  2. Çok enteresan, doğal ve denenmiş :) Ben de lavanta suyu ile denemeyi düşündüm, lavantanın kokusunu çok seviyorum ve elimde bir şişe var, lavantanın da ferahlatıcı, rahatlatıcı etkisi var, hatta saf lavanta suyu tonik olarak kullanılabiliyo, özellikle Uzak Doğu'da cikt bakımında kullanılıyormuş. Tam da bir makyaj temizleme ürününe ihtiyacım vardı, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa, demek tonik niyetine de kullanılıyor. ben kokusuna fazla tahammül edemiyorum, saf lavanta suyu bana ağır gelir galiba.

      Sil
    2. zaten lavanta kokusu ya çok seviliyor ya da hiç sevilmiyor, gerçekten ağır oluyor ama haklısınız

      Sil
  3. Bence gayet mantıklı ben normalde elimden geldiğince doğal kimyasal olmayan ürünler kullanmaya çalışıyorum bunuda denerim mutlaka..
    bua rada takipteyim
    bana da uğrarsan çok mutlu olurum :)
    http://modadusleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memnun kalacağını umuyorum.
      tabi takibe alırım, sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...