iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Ekim 2013 Cumartesi

flormar dudak kalemi / lip liner no:224


ucuz-orta halli-pahalı, pek çok dudak kalemi kullanmış ve hali hazırda kullanan biri olarak, flormar'ın kalemlerini oldum olası çok beğenirim. bu sonbaharda, bordo rujun çağrılarına daha fazla dayanamayarak eskiden kalma l'oreal bordo rujuma bir flormar, bir de rimmel london bordo ruj ekledim. aslında biraz daha pembe tonlu bordoları seviyorum ama henüz istediğimi bulamadım.

cheap-budget-high end; I used and am still using many lip pencils and I really like flormar ones. this fall, I couldn't help myself adding new flormar and rimmel london bordeaux lipsticks to my old l'oreal one. in fact I like more pinkish bordeaux tones but I couldn't find what I want.

iddia ettiği gibi pek waterproof değil ama zaten mac pro long wear kalemler bile pek de long wear değil. fiyatına göre performansı oldukça iyi.

this pencil is not very waterproof as it says but mac pro long wear lip pencils are not so long wear either. this has a good performance for its cost.














dudak kalemini flormar'ın mağazasından 3,75 tl fiyatla aldım.

I bought this pencil from a flormar store for 3,75 tl.

6 yorum:

  1. Ben bordo rujumun altına pembe kalem sürüyorum böylece pembe alt tonlu oluyor :) oldukça ise yarıyor tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. Wonderful color...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I started following you on bloglovin. You are so beautiful, thanks for letting me know you:)

      Sil
  3. Thank you so much for the follow and your lovely words.
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I don't use instagram but I will follow you on gfc.
      love and kisses:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...