iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Ekim 2013 Çarşamba

l'oreal paris color infaillible eyeshadow in 006 all night blue

yazın gözümden eksik etmediğim 002 hourglass beige renginden sonra sonbahara girmemizle beraber l'oreal'in bu harika farlarının koyu renklerini de severek kullanmaya başladım.

I am using dark shades of these amazing l'oreal infaillible eyeshadows since the autumn came. 


all night blue adından da anlaşıldığı gibi daha çok koyu makyajlı gecelere yakışan bir renk. gündüz fazla ağır kaçabilir.

as you can understand from its name, all night blue is a good shade for a night makeup rather than daily use. 



bu makyajda all night blue ile beraber sephora ten rengi göz kalemi, lancome siyah göz kalemi, rimmel london kapatıcı, lancome hypnose drama maskara ve mac paint pot bare study kullandım.

I used sephora nude eye pencil, lancome black eye pencil, rimmel london concealer, lancome hypnose drama mascara and mac paint pot bare study

fiyatı 24 tl.

it costs 24 tl.

2 yorum:

  1. Bu rengi ben de almıştım bir %50 indirimde ama daha hiç kullanmak nasip olmadı :) O kadar abartı da durmamış aslında ya ben kullanırım bunu günlük :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de daha parıl parıl bir şey bekliyordum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...