iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

2 Ekim 2013 Çarşamba

mac all that glitters veluxe pearl eyeshadow

yazın can sıkıntısı alışverişinde aldığım bu mac farı gerçekten çok beğendim. mağaza ışıklarında tam olarak ne olduğunu anlayamamıştım, ama o esnada bronz tenliydim ve mua bu rengin bana çok yakışacağını söyleyince alıverdim.
hem bronzken hem de beyazlaşınca çok güzel durduğunu düşünüyorum. bu tonlar benim için çok tehlikelidir zira göz kapaklarımı kızarık, uykusuz, yorgun gösterme ihtimali vardır, ama bu farla bu sorunu hiç yaşamadım.

I really liked this eyeshadow which I bought to forget the boredom of a summer day. I couldn't really understand the color under the store lights but I was bronze that time and mua told me that this color would suit me. 
I think it looks well both with bronze and white skin. such shades are very dangerous because they can make me look sleepless, tired or like I cried all night, but this shadow doesn't cause such poblem.


kolay taşınabilir pratik kutuları olduğu için tekli farlar her zaman favorimdir. genelde ikili veya dörtlü farlarda sadece bir rengini kullanıp diğerinlerini süründürdüğüm için tercih etmiyorum. far paletleri ise hiç bana göre değil. yanımda taşıyamadığım kocaman şeyleri kullanmayı sevmiyorum.

single eyeshadows are always my favourite as they are easy to carry in bag. I generally use only one shade in a duo or quad so I don't prefer buying them. palettes are not my type also. 

















içerik tabii ki iç açıcı değil.

ingredients are not pleasant of course.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...