iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

6 Ekim 2013 Pazar

reipinol'a tea tree purifying facial mask / çay ağacı arındırıcı yüz maskesi

farklı maskeler denemeyi çok seviyorum. düzenli olarak kullandığım bir maske yok. ama bunca deneyimden sonra da biliyorum ki, iyi bir maske tek seferde de olsa etkisini gösteriyor.

I like trying different facial masks, so ı never use the same one again. after lotf of mask experiences, I know that a good one will effect ven in the first use. 

















içeriğine bakıp kısmen temiz olduğunu görerek bulduğum bütün çeşitlerinden aldım bu maskenin. gratislerde tanesi 4 tl'ye satılıyor.
ilk denediğim maske bu oldu zira son zamanlarda zamansızlıktan kaynaklanan bir bakımsızlık içindeyim, ve seboreiklerim saç derisinden yüzüme inmeye başladı. saçı tek yıkamada vichy şampuanla hallediyorum ama kaş içi ve saç çizgisindekiler o kadar kolay kaybolmuyor. çay ağacı yağı iyi gelse de anında yok etmediği için ekstra bakıma ihtiyacım var.
bu nedenle bu maskeyi hemen uygulayıp yüzümde yarım saat beklettim.

I looked at the ingredients and thought it was partially clean and bought all kinds of the masks. they are sold for 4 tl in gratis.
first I tried this one as my skin is neglected these days and my seborrheic dermatitis came back from my sculpt to my brows and hair line. vichy shampoo saves my hair in a single wash but my skin needs more attention. tea tree oil is good for dermatitis but not an instant solution. I need special care for my skin. therefore I applied the mask and waited for half an hour. 













maskenin ardından yüzümde yumuşama hissettim, saç çizgisindeki dermatitlere biraz etkisi oldu, kabukları döküldü kızarıklıkları azaldı. kaşıntı yok.
bu maske düzenli kullanımda iyi sonuçlar seboreik dermatitliler ve sorunlu cildi olanlara iyi gelebilir.

after the mask, my skin felt softer and dermatitis on hair line recovered a bit. there is no itching.
this mask could be ideal for those who have seborrheic dermatitis and other issues on their skin.

2 yorum:

  1. bugüne kadar kullandığınız şampuan markaları nelerdir? seboreik dermatite neden olanları öğrenirsek eğer kullanmamaya dikkat ederiz çok yardımcı olmuş olursunuz sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebo şampuanlar yüzünden olmuyor, tam olarak nedeni bilinmediği için tedavisi bulunamayan, o yüzden de strese bağlanan bi hastalık.
      ben kendimi bildim bileli saç derim yağlıydı, lisede kepek problemim başladı. ama ben hiç böyle bir hastalıktan haberdar olmadığım için sıradan kepek problemi sanıyordum. elidor, pantene, gliss gibi şampuanlar kullanarak geçirdim yıllarımı ama sorun giderek kaşıntılı dökülmeye dönüştü, o şampuanlar içinde sülfat barındırdığı için durumu daha da beter hale getirir oldu. yedi sene evvel vichy'nin kepek şampuanını keşfedene kadar bu probleme çözüm bulamadım.
      kullanacağınız şampuanın içinde sülfat, silikon, cocamide, sodyum gibi maddeler olmamasına dikkat edin. sadece sebo için değil, normal ciltler için de çok zararlı kimyasallar. mümkün olan en doğal şampuanı kullanmak gerekiyor her türlü cilt ve sağlık probleminden uzak kalmak için.
      sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...