iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

22 Kasım 2013 Cuma

flormar deluxe casmere lipstick stylo 209

flormar'ın paçoz ambalajlı mat serisinin aksine delux serisi oldukça güzel görünüyor.
bu kış denemek istediğim uygun fiyatlı bordo rujlardan biri bu oldu. rujla beraber 224 numaralı dudak kalemini de aldım. tam olarak aynı tondaki bu ikili birbirini çok güzel tamamlıyor.

flormar's matte series has a disastrous package but deluxe series doesn't. 
this lipstick was one of the bordeaux ones which I wanted to try thiswinter. I bought lip liner no:224 with this lipstick which is the perfect match. 



















ruj, tam olarak benim "morg dudağı" olarak tanımladığım korkunç gotik bir tonda. bu nedenle bana pek hitap etmedi. ancak çok hafif sürerek belki kullanabilirim.

the lipstick makes my lips look like I just came out of morgue. so I didn't really like it.

4 yorum:

  1. Hahahaa çok alemsin yaaa "morg dudağı" :)))) Bu renk bana Flormar'ın yolladıkları içinde vardı ilk çıktığı zamanlar ama koyu geldiğinden anneme vermiştim. Kullanıyor severek sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya benim birilerine verecğim ruj sayısında dramatik bir artış oldu son zamanlarda, hep hüsran hep yenilgi...

      Sil
  2. :) :) :) morg dudağı . Baya koyu bir renk bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...