iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

24 Kasım 2013 Pazar

john frieda luxurious volume conditioner / yoğun hacim kazandıran saç bakım kremi

 john frieda ürünlerini çok seviyorum. hem vadettiklerini yapıyor hem de uzun süre kullanılıyor.
aslında saç kremi yerine sirke kullanmaktan oldukça memnundum fakat önce down under naturals sonra da john frieda beni cezbetti, kullanım kolaylığını düşünerek bu ürünleri aldım.

I like john frieda products as they do what they claim and I can use them for a long period. 
in fact I was satisfied to use vinegar as conditioner but down under naturals and john frieda took my attention. I bought them especially for the ease of use.
saçlarım çok ince olmamakla beraber biraz hacime ihtiyaç duyar. bu nedenle john frieda'nın hacim serisinden bazı ürünler kullanıyorum sıklıkla.
saç kremi de saçı ağırlaştırmadan hem kolay taranmasını sağlıyor, hem nemlendiriyor hem de dolgunluk kazandırıyor.

my hair is not so thin but it needs a touch of volume. for this reason I often use some of john frieda volume products. 
conditioner makes my hair softer, easily combed, moisturized and voluminous.












içerikleri de diğer saç bakım ürünlerinden pek farklı değil ama en azından çoğu ürününde paraben bulunmuyor.

its ingredients are not so different from other hair care products but at least most of them don't contain parabens.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...