iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Kasım 2013 Çarşamba

mac yılbaşı özel! (holiday) - stroke of midnight lip bag: nude

 hiç aklımda olmayan bir alışveriş daha! yine de, arkadaşıma doğumgünü hediyesi olarak fluidline dipdown almak üzere girdiğim mac'ten az hasarla çıkmayı başardığıma sevinmeliyim galiba. her yanı sarmış olan yılbaşı özel koleksiyonları oldukça cezbedici görünüyordu. bense pek yeni maceralara atılmadım, bin çeşit nude rujum ve glossum olmasına rağmen nude dudak çantasını aldım çıktım.

I bought something that I don't really need again! I went mac store just to buy a fluidline dipdown for my friend's birthday and I saw glamorous holiday collections all around. but I managed to buy only a nude lip bag and go home. 

 çanta ince, şık, kolay taşınır bir model ama benim günlük makyaj çantam olacak boyutta değil. başka bir amaçla kullanırım herhalde.

the bag is thin, chic and light but it is small for me to use everyday. I will use it for other purposes I guess.
 boldly bare dudak kalemi setin içinde hiç içimin atmadığı tek şeydi. bende fazla kahve durduğunu düşündüm, hakikaten öyle oldu.

boldly bare lip pencil was the only thing I didn't like much because I thought it was too brown for me. unfortunately I was right.
 tek başına fotoğraflamayı unuttuğum lipgloss softly lit ise daima severek kullandığım tonlarda. biraz nars turkish delight'ı da andırıyor hatta. ama onun kadar pembe değil. benim için sür çık bir renk.

I forgot to take an individual photo of softly lit lipglos. it has a shade that I always love to use. it is similar to nars turkish delight but not that pink. it can be my go-to lipgloss.

 aşağıdaki fotoğrafta boldly bare dudak kalemi üzerine softly lit lipgloss kullandım. dudak kalemini bu halde de sevemedim.

I used softly lit lipgloss on boldly bare lip pencil in the photo below. I still don't like the pencil.
 cremesheen creme d'nude ruj da görüntü itibariyle tam benim rengim diye düşündüm.

I thought cremesheen creme d'nude lipstick had the perfect shade for me.

fakat seksenli yılların hülya avşar dudağından çok da öteye gitmeyen bir sonuçla karşılaştım.

but I just found a shade from 80's hülya avşar style.
 üzerine softly lit lipgloss uyguladığımda ise daha güzel bir renge dönüşüyor.

but it becomes a beautiful one with a coat of softly lit lipgloss on it.















bu seti ankamall mac'ten 115 tl fiyatla aldım.

I bought this set from ankamall mac store for 115 tl.

6 yorum:

  1. Ups.. Cidden rujun rengi çok hoş dururken dudakta öyle durmaması kötü olmuş ama set çok tatlı görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki başka dudakların rujudur...herkesi yakalayacak bir set vardır o koleksiyonda kesin:)

      Sil
  2. Cantasi cok sıkmış:) Anladığım kadarıyla beklentilerini pek karsilamamis ama sen degerlendirirsin bi sekilde eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değerlendirme ustası oldum kardeş, hayallerimi yıkan kozmetiklerle durumum ibretlik bir paylaşım konusu:)

      Sil
  3. Aynı setten ben de aldım; aslında hepsini tek tek de beğendim Ama tam istediğim nude duruş ruj üstü gloss oldu :) Dudak rengine göre epey değişiyor bu açık renk rujların duruşu! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de güle güle kullan:) sendeki duruşunu da görmek isteriz.
      dediğin gibi en iyi nude duruş ruj üstü gloss. ama kalemle hiçbir şekilde anlaşamadım:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...