iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

26 Kasım 2013 Salı

vichy dercos antidandruff sensitive treating shampoo / hassas saç derisi için tedavi edici kepek şampuanı

 vichy şampuanlarını sekiz sene evvel keşfettim. saç dökülmesi için olanını kullanan bir kızın hayli memnun kaldığını söylemesiyle, ben de kepek şampuanını denemeye karar verdim.
o zamanlar sorunumun sadece kepek ve yağlanma olduğunu sanıyordum ama derdimin seboreik dermatit olduğunu yıllar içinde yaptığım araştırmalarla kendi kendime öğrendim. daha sonra doktora da gittim ama malesef saçı kazık gibi yapan eczane şampuanları ve deriyi incelten kortizonlu kremler dışında bir çözüm sunamadı.

I heard about vichy shampoos eight years ago from a girl who had hair loss problems. she said vichy had a good shampoo for her problem and I wanted to try antidandruff version. 
I thought that I just had a simple dandruff and oil problem then, but I found out myself that I had seborrheic dermatitis. I went to a doctor to find a solution but he could only advice some pharmacy shampoos which made my hair like a bush and some creams with cortisone which make skin thinner.



vichy'nin kepek şampuanını yıllarca kullandıktan sonra eczacı yeni çıkan bu versiyonunu tavsiye etti. bu hassas modelde paraben sülfat gibi öcü maddeler olmadığından saç derime daha iyi geliyor. 

after using vichy antidandruff shampoo for years, the pharmacist adviced me to try this one without sulfate and parabens. it really is better for my itchy sculpt.
 
her zaman banyomda bir şişe vichy sensitive bulunduruyorum. sürekli bu şampuanı kullanmak aşırı masraflı ve belki de zamanla etkisini yitirmesine neden olacağından, birkaç yıkamada kullanıp sonra diğer sülfatsız, bitkisel şampuanlarla devam ediyorum. kaşıntı hissetmeye başladığımda yeniden bunu kullanıyorum.

I always have a bottle of vichy sensitive in my bathroom but it is very expensive to use it permanently and it can lose its effect with a constant use. therefore I use it three or four times and switch to a cheaper shampoo without sulfate. I use it again when my sculpt starts to itch again.

2 yorum:

  1. ben de bu aralar vichy almayı düşünüyorum,hassas olanı diğer yağlı saçlar için olanından farklı bir yağlandırma durumu yaptı mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır yapmıyor. İki gün kullanabilirsin bir yıkamayı. Yağlı saçlar için olanın bir ekstrasını göremedim, normal saçlara kıyasla.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...