iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Kasım 2013 Cumartesi

ysl le teint touche eclat illuminating foundation spf 19 b20 beige / aydınlatıcı fondöten spf 19 b20 bej

yıllardır kadınlar arasında bir efsaneye dönüşen, makyaj koleksiyonunun olmazsa olmazı olarak görülen touche eclat aydınlatıcı kalemin yaratıcısı ysl, touche eclat fondöteni üreterek tüm yüze uygulanacak bir aydınlık vaadinde bulunuyor.
bu fondöten çok konuşulan çok beğenilen bir ürün. renk skalası oldukça geniş, muhakkak herkes kendine uygun versiyonunu bulabilir.

as the creator of touche eclat the famous highlighter pen, ysl produced a foundation to illuminate the whole complexion.
this foundation is a popular product with a wide range of colors. everybody can find the approprate color for her skin.



genelde ysl ürünlerinin ambalajlarını beğenmiyorum, ama bu fondötenin çok şık, pompalı bir şişesi var. cam olması ağırlığını artırıyor.

I don't generally like ysl packaging but this foundation has a chic pump glass bottle which is a little heavy. 






























             içinde bazı nahoş içerikler var ama paraben ve alkol olmadığı için tercih ettim.

  there are some unpleasent ingredients but I preferred it because it doesn't contain parabens and alcohol.

 fondöteni gündüz kreminin ardından, şişeyi çalkalayarak uygulamamız tavsiye ediliyor. doğal sonuç için parmaklar, daha kusursuz bir sonuç için fırçayla uygulama öneriliyor.

daha belirgin bir görüntü için ac 188 fırça ile uygulamayı tercih ettim.

I applied the foundation with mac 188 for a sophisticated finish.





 güneş lekeleri, çiller, koyu renkli izler  için kapatıcılığı olmayan, yalnızca cilde aydınlık veren bir fondöten. fakat kızarıklıkları yok ederek cildin rengini eşitlemede başarılı. benim burun kenarlarım genelde kızarıktır ve bunu kapatmak için kapatıcı kullanmam gerekir. ama bu fondötenle kapatıcıya gerek kalmadan burun kenarlarımın tenimle aynı renkte görünmesini sağlayabildim.

the foundation doesn't cover sun spots, freckles and other blemishes, it just illuminates the skin. but it is very good for redness. it evens the skintone so the redness around my nose becomes seemless without concealer. 

fondöteni tekin acar'dan 121 tl'ye aldım. cildinde fazla sorun olmayan herkesin severek kullanacağını düşünüyorum. fakat ne hayatımın fondöteni, ne de bittikten sonra vazgeçilmezlerim arasına girip tekrar tekrar alacağım bir ürün. bu fiyata hatta daha ucuzuna, daha başarılı fondötenlerin bulunacağına inanıyorum.

I bought this foundation from tekin acar for 121 tl. I think if you don't have problems with your skin, you will like it. but it is not the foundation of my life. I don't think I will buy it when it finishes. there are many better ones on the market with the same or even less price.

4 yorum:

  1. Lorelin lumi macique fondötenini kullandın mı? Kullandıysan bu ysl fondöteni ile benzerlik varmı? Ben ysl'yi kullanmamama rağmen loreal lumi ile ortak bazı yönler buldum okuduğum çoğu yorumdan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. koyu bir rengini yazın kullandım:
      http://myownprivatenonsense.blogspot.com/2013/08/loreal-lumi-magique-light-infusing.html
      evet neredeyse aynılar, az kapatıcılık, çok ışıltı. sadece buun kenarı kızarıklıklarımı kapatışları bile aynı.
      o daha parlak gibiydi sanki. yahut koyu renginden ötürü daha çok belli oluyordu parlaklık. fakau lumi paraben içerdiği için kullanmadım daha sonra.

      Sil
  2. Önümüzdeki hafta bu fondöteni almak istiyordum, yazin çok yararli oldu.Zaten pek kapaticiliga ihtiyacim yok ve aydinlik görünüme bayilirim, artik rahalikla alicagim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de yeni çıkan youth liberator fondötene bak, hatta daha önce kullanmadıysan nars sheer glow'a bak, sonra kesin kararını ver:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...