iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

28 Aralık 2013 Cumartesi

aralık ayında bitenler /empties of december

bu ay pek koşuşturmalı, hiç kendime zaman ayıramamalı bir ay oldu, biteyazan bir çok ürünüm vardı ama kullanmaya zamanım olmadığından yalnızca üçüyle vedalaşabildim.

this month has been a really busy one that I couldn't have enough time to take care of myself. I have lots of products which are about to finish but I could use up just three of them.

1- rosense temizleme sütü / cleansing milk: makyaj temizlemede kullandım ve oldukça memnun kaldım. ilerde yine alabilirim ancak elimde başka temizleyiciler olduğu için şimdilik almıyorum.

I used it for makeup removal and I really liked it. I can buy it again but now I have some other cleansers now.
 2- bourjois bb cream: ürün çok güzel ama kullanımı zor olduğundan bir daha tercih etmem.

the product is very good but I won't buy it again as it is hard to use.
3- lancome hypnose drama mascara: genelde bana üç ay gidiyor bu maskara. kuruduktan sonra içine bir miktar vazelin koyarak canlandırmayı denedim ama olmadı.

generally I use this mascara for three months. this time I added some vaseline to extend its life but it didn't work.

4 yorum:

  1. rosense temizleme sütü gözde de kullanılabiliyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanılıyor ama göze kaçınca puslu görüyorsun bir süre. zeytinyağı kadar da etkili değil.

      Sil
  2. vazelin değil de rimelin içine 1-2 damla susam yağı koyup, kapağını sıkıca kapatıp, bir gün bekletirsen rimel kendine geliyor biraz.. ben kuruyan rimellerime öyle yapıyorum, 3-4 hafta daha idare ediyor beni ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha önce zeytinyağıyla deneyip başarısız olmuştum ama bunu da denerim, teşekkürler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...