iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Aralık 2013 Cuma

flormar plus quartz nail enamel 30 /oje

 flormar ve golden rose ojelerden hayır gelmeyeceğini düşünmeye başlayalı çok oldu. rengini beğenmeme rağmen kullanımından memnun kalmayacağımı bile bile aldım bu ojeyi.
tam düşündüğüm gibi, rengine bayıldım ama fırça darbelerini belli eden dalga dalga duruşu nedeniyle kullanamadan arkadaşımın kızına verdim. fiyatı 1,95 tl.

it has been a while since I understood that nail colors of golden rose and flormar are not good quality. but I just bought this one as I loved the color. 
and it made no difference, strokes of the brush seemed uneven so I gave it to a friend's daughter. it costs 1,95 tl.

2 yorum:

  1. Bu durumda ben de bir yorum yapmak istiyorum. Flormar ve gabrini den bir adim ondedir diye düşünerek avondan bordo oje siparisi verdim. Ojeyi sürdüm sanki yillarca beklemis ve kurumus bir oje sürmüştm. Avondan uzak durun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet avon'un korkunç ojelerini de deneyimlemiştim. bu vesileyle rimmel london ojeleri bir kez daha sevgiyle anıyoruz...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...