iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

1 Aralık 2013 Pazar

kasım ayında bitenler / empties of november

 1- vichy dercos antidandruff sensitive
 2- flower in the air kenzo: bir kullanımlık deneme paketiydi, çarpıcı bir kokusu yok.
a one use package it was. it doesn't have a striking scent.
 3- estee lauder time zone: bitirdiğim ikinci deneme boyuydu. uzun vadede etkisini bilemem ama günlük kullanım için güzel bir krem.
I used two tester versions of this cream and I really liked it as a daily moisturizer.







4- krauterhof power anti-cellulite serum: yakıcı etkisi biraz rahatsız ediciydi ama şimdi de kremini kullanıyorum. ekstra bir sonuç görmedi tabii, zaten pek inandığım için değil, kullanmış olmak için kullanıyorum selülit ürünlerini.
its burning effect is a bit annoying but I am using its cream version now. I didn't get an unusual result, in fact I just use it as a routine. ı don't really believe in anti-cellulite treatment.















5- flormar lip liner no:224: rengini sevemediğim için arkadaşıma verdim.
I didn't like the color so I gave it to a friend.






6- flormar deluxe cashmere lipstick stylo: renk sorunu nedeniyle kalemle beraber arkadaşıma verdim.
I gave it to a friend with the lip liner because of the color.
























7- essence lipliner 10 femme fatale: parlak kırmızı hiç bana göre değil. kuzenime verdim.
shiny red is not my style, so I gave it to my cousin.

8- the balm mia moore: yine parlak kırmızı, yine ellere gitti.
shiny red again, I gave it to a friend.


7 yorum:

  1. Dostum ellere gidenler icin icim acidi. Bu pervasiz harcama ile borctan kurtulmak ve zengin olmak mümkün degil biliyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O halde bir yeni yıl kararları daha almanın vakti gelmiş...

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  2. the balm mia moore'un rengi ne güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bendeki duruşuyla çok demode bir hali vardı:)
      http://myownprivatenonsense.blogspot.com/2013/10/the-balm-mia-moore.html

      Sil
  3. Sevgili myownprivatenonsense,
    Vsktiniz oldugunda far surme teknikleri ve yeni renk trendleri ile ilgili bilgiler verir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili eses,
      Ben pek usta değilim far sürme konusunda ama bildiklerimi elbette yazarım ilk fırsatta.
      Sevgiler....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...