iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

24 Aralık 2013 Salı

ysl forever youth liberator eye zone serum / göz çevresi serumu

etkisi uzun vadede görülebilecek cilt bakım ürünleri hakkında kısa zamanda yorum yapmak çok zor. ysl'nin youth liberator serisinden bu göz çevresi serumunu bir buçuk aydır kullanıyorum.

it is not very comfortable to make immediate comments on skincare products whose effects would be seen in a further feature. I have been using ysl youth liberator eye zone serum for one and a half month now. 
 iddia ettiği gibi ilk kullanımdan itibaren gözle görülür farklılıklar yaratmadı. göz altı morluklarımı, oluşmuş ince çizgilerimi ya da şişliklerimi düzeltmedi. ama göz çevremin oldukça nemli kalmasını sağladığı kesin. yalnızca sabahları kullanıyorum ve gün boyu göz çevremde hiçbir gerginlik ve kuruluk hissetmiyorum. kırışıklık engelleyip engellemediğini ise ancak beş sene sonra filan görebilirim herhalde.

it didn't make visible changes from the first use as it claims. dark cicrles, wrinkles and bags are still there. but it keeps my eye zone very hydrated that I don't feel any problem during the day. I guess maybe five years later or so I will be able to understand whether it works or not.
                                       serumu tekin acar'dan 165 tl fiyatla aldım.

                                       I bought the serum from tekin acar for 165 tl.

8 yorum:

  1. o parya içerikte pintilikmi yapmışlar sadece nem ayıp koskoca ysl :()

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) valla bu cilt bakım ürünlerini sırf ilerde pişman olmamak için kullanıyorum. bakalım kısmette ne var...

      Sil
  2. clinique göz kremlerini denediniz mi acaba? memnun musunuz denediyseniz eğer?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok önceden kullanmıştım ama devam etmedim. clinique genel olarak bende yetersiz bir izlenim uyandırıyor, kullandığım ürünlerinin fiyatlarını hak ettiklerini düşünmedim hiç. göz kremi için iyi bir yatırım yapıp estee lauder gibi sağlam markalardan kullanmak daha iyi olacaktır.

      Sil
  3. göz kremini yanlış sürmek kırışıklığa sebep olur mu? ben o vurma hareketleriyle sürmeyi beceremiyorum. o yüzden normal krem gibi sürüyorum. bi de sürülmesi gereken bir miktar var mı? mercimek kadar, daha da küçük falan gibi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunuzu aylar sonra görüyorum, lütfen kusuruma bakmayın. Göz kremini ben de normal krem uygular gibi sürüyorum yıllardır, bana göre o pıtpıt uygulama tamamen hikaye. 32 yaşıma girmek üzereyim, kırışıklığım çizgim vs. yok.

      Sil
  4. Bu serum hakkında yazı yazmanızın üzerinden bayağır bir zaman geçmiş. Ürini tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilerde kullandığım estee lauder advanced night repair seruma göre çok daha etkin bir serumdu bu. Yeni şeyler deneme hevesim nedeniyle tekrar almadım ama denediklerimin arasından birine döneceğim zaman kesinlikle bunu tercih ederim. Nemlendirmesi ve morlukları önlemesi çok çok iyi.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...