iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

13 Ocak 2014 Pazartesi

dr. hauschka rose day cream / gül içeren gündüz kremi


2013'te cilt bakımı için dr. hauschka ürünlerini denemeye karar vermiştim. moisturizing day cream ve cleansing cream ilk kullandığım ürünler oldu. fiyatlarına nazaran miktarlarını az buldum fakat ürünleri beğendim. 
nemlendirici krem yaz aylarında ağır geldi ama sonbaharla beraber her gün severek kullandım. temizleyici kremi de her duşta kullanıyorum. 
nemlendirici bitince bir de markanın en meşhur ürünü olan rose day cream denemek istedim.

I decided to use dr. hauschka skincare products in 2013. I started with moisturizing day cream and cleansing cream. I didn't find the amount satisfying for their price but I liked the products. moisturizing day cream was heavy in the summer but I liked to use it in the autumn. I am using cleansing cream in every shower. 
I wanted to try the most famous product of the brand after finishing the moisturizer and I bought rose day cream.

kuşburnunda ve gülde bolca c vitamini bulunuyor. kuşburnundaki antioksidan etkili likopen ve iltihap önleyici özelliği ile harika bir içeriğe sahip olan bu krem kuru ciltliler için harika bir kış nemlendiricisi. yazın ağır gelebileceğini sanıyorum ama yine de yaz aylarında da deneyerek karar vereceğim.
ilk kullandığım dr. hauschka nemlendiriciye göre cildime çok daha uygun buldum. az miktarda kremle bütün yüze ve boyna uygulama yapmak mümkün. zira krem oldukça yoğun kıvamlı.
kremi gnc ankamall mağazasından 109,95 tl fiyatla aldım.

rose petals and rosehip in this cream have a lot of vitamin c. rosehip has lycopen with its antioxidant effect and it is also anti-inflamatory.  therefore the cream is perfect for dry and sensitive skin. I liked it in the winter but ı have no idea what it will be like in the summer. 
rose day cream is more appropriate for my skin than dr. hauschka moisturizing day cream. a small amount is enough for face and neck because the cream is very thick
I bought it from gnc ankamall shop for 109,95 tl. 

2 yorum:

  1. Fabulous post, I have nominated you the liebster award over on my blog http://beautyiiao.weebly.com/2/post/2014/01/the-liebster-award.html please accept and best of luck x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much lisa, I will answer the questions a.s.a.p.:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...