iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Ocak 2014 Perşembe

la ligne dent sensitive toothpaste / hassas diş macunu

öyle satır satır anlatacak herhangi bir artısı ya da eksisini görmediğim bu alman menşeili diş macununu gratis'ten aldım ve bir süredir kullanıyorum.
sls içermediği için tercih ettim. böylece aşırı derecede köpürmeden temizlik sağlıyor.
ama sodyum florür içeriyor elbette. içerik takıntınız yoksa ve değişiklik olsun derseniz deneyebilirsiniz.

this german product has no big difference from the others on the market. I bought it from gratis a while ago. 
I liked it because it doesn't contain sls so it cleans without much foam.
it has sodium flouride, therefore you can try it if you don't mind the ingredients.



















                                         macun gratis'te 3,75 tl fiyatla satılıyor.

                                                   it costs 3,75 tl in gratis.



4 yorum:

  1. dişlerine takıntılı biri olarak her çeşit market macununu denedim diyebilirim. hepsi ortalama aynı etkide bence çok para verip aldığında uygun fiyata aldığında aynı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de organik olanlara el atıp son kararı vericem...

      Sil
  2. Ben organik yada doğal içerikli kullanıyorum son bir yıldır. Ağız mukozası çok ince olduğu için emilim daha hızlı ve çok oluyormuş. Yani ağız bakımı için ne kadar doğal o kadar iyi ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en beğendiğin hangisi oldu, ondan başlayım kullanmaya.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...