iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

2 Şubat 2014 Pazar

ocak ayında bitenler / empties of january

1- john frieda luxurious volume conditioner / yoğun hacim kazandıran saç bakım kremi




















2- bepanthen cream/krem: her zaman elimin altında bulundurup her derde deva olduğuna inandığım bir krem.
I always have an extra tube of this cream as a saviour.









3- dr. hauschka cleansing cream/temizleyici krem: nasıl oldu da bu krem hakkında yazı yazmadım bilemiyorum. duşta kullandığım oldukça doğal ve işini iyi yapan bir temizleyici. biraz peeling kıvamında. elimdeki diğer ürünler bittiğinde geri dönmeyi düşünüyorum.
I can't believe I have not written about this product before. it is a beautiful natural product which I used during shower. itis a bit like peeling products. I will use it again after finishing my current cleansers.

4- hobby foot cream/ayak kremi






















5- cinnamon oil/tarçın yağı: bu yağı dudak dolgunlaştırıcılarda kullanıldığı için alıp denemiştik, 15 dakika civarında dudakları yakmak suretiyle şişirdiği doğru hakikaten. ama o sıkıntıyı çekmeye değmez:) ayrıca antibakteriyel özelliği nedeniyle seboreik dermatitli bölgelere uyguladığımda da olumlu sonuçlar aldım. fakat yakıcı etkisini gidermek için çay ağacı yağıyla karıştırarak kullanıyorum.
we tried thisoil as it is a main ingredient of lip plumpers. yes it makes the lips bigger for 15 minutes because of its burning effect but it is not worth having that pain. it is also antibacterial so I use it for my seborrheic dermatitis with tea tree oil.


6- tea tree oil/çay ağacı yağı
















7- apple vinegar/elma sirkesi





















8- estee lauder advanced night repair synchronized recovery complex















9- rare blossom eye cream

















10- bourjois healthy mix foundation/fondöten: bu fondöten hakkında da özel bir yazı hazırlamamışım. fakat bir ürün karıştırma macerasına ve bir fırça-sünger karşılaştırmasında kullanıp biraz bahsetmişim.
neticede kötü bir özelliğini görmedim ama bir daha almayı düşündürecek kadar da çarpıcı bir ürün değil.
I haven't written about this foundation either. but I used it in a product mixing experiment and a brush-sponge comparison.
finally, I can't make any negative comment but it is not a flashy product that I would use again.

16 yorum:

  1. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you for leaving a comment so that I learnt about your interesting blog. I will be following:)

      Sil
  2. Selam blogunun izleyici kısmı hata veriyor :( Düzeltmen için "blog tasarımı yaptığımız blogger sayfamıza giriyoruz. Ardından Ayarlar sekmesine tıklıyoruz. Temel Ayarlar'dan blog adresi yazan yere tıklıyoruz. Blog adresimizi "Düzenle"ye tıklayarak bir yada bir kaç harf eklemesi yapıyor ve kaydediyoruz. Ardından blogumuzu görüntüleyebiliriz. Düzelmiş olacaktır. Daha sonra hemen aynı ayara dönüp blog adresimizi eski haline düzeltip ayarı kaydediyoruz. "

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yaşa, varol, farkında olmadığım gibi daha uzun süre de görmezdim herhalde:)
      dediklerini yaptım düzeldi galiba, çok teşekkür ederim. umarım her yardıma ihtiyacın olduğunda sen çağırmadan koşan birileri olur...

      Sil
  3. Aa tarçinin dolgunluk etkisini bilmiyordum:) elma sirkesini nasil kullaniyorsun?benim qrip dermanim o:) qripin yaklastigini hissettigimde hemen 1 bardak sicak suya yarim yemek kasigi elma sirkesi ve yarim y.kasigi bal, sonuç müthis:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar yakıyor ki değmez on dakikalık dolgunluk için:)
      elma sirkesini saç derisini toparlaması için, cilde tonik olarak ve saç kremi yerine kullanıyorum. her türlü sonuç mükemmel...

      Sil
  4. Merhaba,

    Bloğunuz çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğuma takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Love this post! Great items you've selected.

    Have a wonderful day.

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks a lot kelly, I will follow your blog:)

      Sil
  7. Babe! I adore your blog soo much!! I just started following you on Bloglovin' :-).. I would appreciate it and would love it if you can follow back!

    Love,

    Noor
    http://queenofjetlags.com

    YanıtlaSil
  8. Kremler gerçekten çok güzel.Sirkenin saça verdiği canlılığa bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kurutur gibi görünüyor ama tam tersi oluyor.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...