iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

2 Mart 2014 Pazar

şubat ayında bitenler / empties of february

şubatta tembelliğimin doruğundaydım, ne blog yazdım ne kendime baktım, dört kilo alarak da olayı taçlandırdım. bitenleri fotoğraflamak konusunda da pek çalışkan davrandığımı söyleyemem ama yine de listeledim.

I was at the top of laziness in february so I didn't write my blog or care about myself, as a result I gained four kilos. I was not in the mood to take empties photos either but I made a list at least. 

1- yves rocher anti-dandruff / kepek önleyici şampuan : tıklayarak ürün yorumuma ulaşabilirsiniz. you can read my comments by clicking on the title.
2- rexona deofresh deodorant: bir pembe bir mavi olmak üzere iki şişe bitirdim. deodorant kullanımına son vermediğim sürece favorim olarak kalacak. I used up two bottles and it will stay as my favourite till I give up using deodorants.
3- colgate total alcohol free mouth wash / ağız çalkalama suyu : tıklayarak ürün yorumuma ulaşabilirsiniz. you can read my comments by clicking on the title.


4- neutrogena el ve tırnak bakım kremi / hand and nail cream: tıklayarak ürün yorumuma ulaşabilirsiniz. you can read my comments by clicking on the title.








5- dalan d'olive zeytinyağlı duş jeli / olive oil bodywash: duş jellerini terk edip sabunla yıkanmaya karar vermeseydim yeniden alabilirdim. üstün bir özelliği olmamakla beraber cildimi kurutmadığı ve güzel koktuğu için tercih edebilirdim.
if I didn't decide to leave bodywash and use soap in the shower, I would buy it again as it doesn't dry my skin and smells nice.















6-  ysl forever youth liberator eye zone serum / göz çevresi serumu: tıklayarak ürün yorumuma ulaşabilirsiniz. you can read my comments by clicking on the title.













7- watsons nail polish remover / oje çıkarıcı: biraz kullanışsız bir şişesi var ama ucuz ve iyi bir asetonlu oje çıkarıcı. it doesn't have a useful bottle but it is a good and cheap nail polish remover with acetone. 

















8- maybelline the falsies black drama mascaratıklayarak ürün yorumuma ulaşabilirsiniz. you can read my comments by clicking on the title.






9- diorshow new look mascara: deneme boyuydu ama malesef başarısız buldum. zaten bu tip fırçalar benim kirpiklerime hiç etki etmiyor, o nedenle bundan da bir fayda göremedim.
it was a trial version of the product and I didn't like it as this type of brushes don't do anything to my lashes. 
















3 yorum:

  1. Hi dear, lovely post and adorable blog, I hope we can follow each other, if you decided to follow me on BLOGLOVIN, please let me know so I can follow you back. xoxo

    www.love-joice.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeah I follow you as myownprivatenonsense on bloglovin'

      Sil
  2. Fikir veren güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...